» Categorieën » Mode en Accessoires » Bonprix.nl
Hartelijk welkom bij Bonprix! Lekker makkelijk winkelen.
» Bonprix.nl winkelinformatie
- Antwoordnummer 54025
- 5004 VB
- Tilburg
- 013 - 537 80 94
- Klik hier voor meer informatie

» Betaalmethoden




» Keurmerken
» Winkel Reviews en Beoordelingen Bonprix.nl
» Gemiddelde winkel beoordeling (geef winkelbeoordeling)
Gemiddeld oordeel | ![]() |
Algemeen oordeel | ![]() |
Bestelgemak | ![]() |
Beschikbaarheid | ![]() |
Leveringstijd | ![]() |
Klantenservice | ![]() |
» Reviews (plaats reactie)
Door: mw s. de Bruin
heb van u een mooie catalogis ontvangen zal er een paar mooie outfits uit bestellen
Door: Bijsterbosch
Geachte heer,mevrouw,
Er jammer vind ik, wanneer ik voor een groot bedrag (>150,- )kleding bestel, als beloning onder remoburs moet betalen wat dus betekent E 5,- extra betalen.
met vr groet,
A. Bijsterbosch
anniekbijsterbosch@hotmail.com
Door: honey
JAMMER DAT DE GROTE MATEN IN EEN KEER UITVERKOCHT ZIJN, EN DE VOORRAAD WORDT NIET AANGEVULD.
Door: Nel v d Plas
Jammer dat veel shirts net te kort zijn voor de dames met grote maten. Die willen n.l. de buik ook bedekt hebben dus minimale lengte voor blousen en t-shirts circa 80-83 cm. lang aub. Voor de rest erg tevreden!
Door: j.de.vries@casema.nl
Assortiment heel leuk, lekker grote maten, bestelgemak goed, wanneer er qua betalen niet iets fout gaat bij BONPRIX, want ik vind de administratie WAARDELOOS, en dat is heel jammer
Door: Mery
idereen weet dat de klant is koning, maar bij jullie klantenservice is dat anders, dat vind ik jammer
Door: van krieken
Jullie sturen een boekje, leuk samen met je dochter van 13 wat nieuwe kleding bestellen. JAMMER dat dan van de 6 artikelen die ze uitzoekt er 5 niet meer leverbaar zijn. Waarom sturen jullie dan nog van die kleine boekjes om nieuwe klanten te winnen????Jullie hebben mij in ieder geval niet gewonnen en wat mijn dochter betreft hoeven jullie ons niets meer te sturen Ze is erg teleurgesteld. Twee teleurgestelde mensen....
Door: a.franssen
nooit meerbestel ik iets bij hun, ze sturen mij zomaar een incassobureau op mijn dak omdat ik mijn rekening niet zou hebben betaald,dus wel, maar excuses maken vergeet het maar!!! erg onproffesioneel en weer een paar klanten weg.
Door: a v poppel
slechte klantenservice!!
Door: Mevr R Muishout
Ik ben heel tevreden over bonprix petje af. niet betalen geen spullen. heel goed.
Door: mevr koehorst
ben absoluut niet tevreden over de administratie van bonprixheb via ideaal proberen te betalen wel van mijn rekening af ,maar niks gekregen als nog ,,gewoon betaald ,want ik kreeg het gestortte bedrag via ideaal ,terug.het is nu 4 maanden verder ,ik heb nog niks terug .vanaf juni wacht ik er op ,heb reeds 4x gebeld ,denk dat ik radar er maar achter ga zetten ,of de consumenten bond.
Door: yvonne
Ook ik ind het jammer door voor grote maten shirts,truien en blouses altijd tekort zijn.
Door: toos
ik heb een jas besteld en nog wat andere dingen,,,,krijg een bevestigingmail,,,jas uitverkocht,,,,,ik kijk weer op de site,,,,,,jas wel leverbaar,,,,bestel hem opnieuw,,,,wel leverbaar ,,,,maar ondertussen wel 2 keer verzendkosten moeten betalen,,,,,,ik bellen met de klantenservice,,,,,,had ik maar geen 2 keer moeten bestellen,,,,,,einde verhaal,,,,,klantenservice waardeloos,,,moet toch niet kunnen,,,,,niet leverbaar ,,,wel leverbaar ,,,,ze weten het zelf niet eens
Door: debiie
Verschrikkelijk waardeloos bedrijf.
Sturen je niet wat je hebt besteld,wat je dus weer terug moet sturen,maar eisen dan wel de verzendkosten van je.Ook de klantenservice is niks,daar kennen ze het woord klantvriendelijk niet eens.Niet mee in zee gaan,je bespaart jezelf een hoop ellende!
Door: Astrostyle Presents
Prima bedrijf, goede service, geen problemen met versturen enzo
Door: Mw.M.Ploeger
Ik heb mijn pakketje betaald via telebankieren. Toch is hetzelfde bedrag eveneens afgeschreven via mijn creditcard. Twee maal hierover opgebeld, maar nog geen geld terug gekregen....
Door: tineke van der lee
ik heb in dec. mijn bestelde art. nog de zelfde dag retour gestuurd en krijg nu een rekening in de bus van €65 .onbegrijpelijk.
Door: C.Rodermans
Vanmorgen zou mijn pakje opgehaald worden door selectvracht.
De hele morgen zitten wachten maar ik heb niemand gezien. Niet echt correct.
Door: w.a.folkringa
factuurnr.2245885 dd.11-02-09
klantnr.85933493
heb mijn nachthemdsetje (dat nagestuurd zou worden) nog niet ontvangen
Door: G.v.d.Hoeven
al enkele malen de catalogus terug gestuurd met de medeling dat g.v.d.hoeven is overleden en ik dus geen belangstelling heb en toch blijven jullie de catalogus aan mvr.g.v.d.hoeven versturen ik hoop dat u er deze keer wel notietie van neemt.
bijvoorbaat dank.
Door: constanz
Ik heb al 2 x gebeld "hoe" ik een pakketje terug moet sturen, een aantal keren gemaild, maar krijg nog steeds geen bericht.
Bellen naar de klantenservice....duurt een 'eeuwigheid'.
Ik vind dit een hele slechte zaak.
Ik bestel nooit meer via bonprix.
Voor degene die iets zou willen bestellen....NIET DOEN!!!
Door: peter
waardeloooooooos
Door: cynthia
IK BESTEL BIJNA ALLES VAN BONPRIX
NOOIT PROBLEMEN GEHAD IK VINDT HET PRIMA
Door: v.d.steen
retourzending,de verkeerde maten gekregen, en toch retoer kosten betalen, een rare bedoeling, hierbij zeg ik bon prix op, ben niet meer geintereceerd in jullie reklame.
Door: C.G. Rijkhoff, Oud Beijerland
In december 2008 per ongeluk tweemaal dezelfde facturen betaald.
Ondanks vele telefoontjes, brieven, kopieeen van betaalbewijzen, oeverloos wachten in de telefonische wachtrij, heeft Bonprix nog steeds het teveel betaalde niet teruggestort.
Er wordt zelfs niet gereageerd!
Bijzonder klantonvriendelijk.
Door: B.Meyjes
In het verleden nooit problemen gehad maar sinds mei dit jaar niets dan ellende. Heb via paydutch betaald en bonprix blijft maar aanmaningen sturen, heb meerdere malen contact met hun gehad en vandaag weer een aanmaning maar ipv de 21 euro waarvan zij beweren dat die nog openstaat 55 euro!! En dreigen met een incassobureau,ach ik lach er maar om want ik heb bewijs van betaling!! de sukkels.
Door: sylvahna
heb complete gel nagel set gekocht .. zeker niet tevreden raad het niemand aan! UV lamp word niet heet , de gel droogt niet , tips breken na 1 dag al af , vijl geeft af aan je nagels word BLAUW , fijlblok na 1x niet meer te gebruiken
NIET KOPEN = ZONDE GELD
1klant minder...
Door: eichenberger
ik wilde even kwijt, dat het jammer is, je belt bijna 3x achter elkaar voor gestuurde brieven die niet kloppen, men belooft het recht te zetten, en na nog geen 3 dagen valt de volgende herrinnering in de bus.. Wordt het niet eens tijd, de administratie op orde te brengen en daar de verantwoorde persoon eens te leren hoe het eigenlijk moet een administratie te voeren. Dit komt gewoon niet goed over bij de klant kan ik u vertellen.
Door: plony de kam
TELEURSTELLING
na de koop van 1 trui, direkt daarna nwe.aanbieding gezien voor de halve prijs.
onmiddellijk gebeld, maar jammer, zgn. andere kwaliteit. Is m.i.gewoon hetzelfde model. (met ander bestelnr.) Dus zeer teleurgesteld in uw service. Lijkt op bedrog.
Door: A. Baidjoe
Je betaald je factuur.
Maar toch krijg je om de halverklap herinneringen. Wordt je toch dood ziek van. Tweetal brieven geschreven maar de terugkoppling blijft uit.
Slechte service en aantal medewerkers zijn onaardig.
Naar mijn mening, de administratie en de debiteuren afdelingen werken niet goed samen.
De groetjes.
Door: v.d. hoeven
ik ben zeer tevreden over bonprix krijg mijn spullen netjes verpakt en de kwaliteit van de kleding is en blijft goed ook na een aantal keren te hebben gewassen
Door: planjer
diverse malen brief geschreven ivm betalingen voor mw malysheva.
graag eea beter nakijken
Door: planjer
diverse malen brief geschreven ivm betalingen voor mw malysheva.
graag eea beter nakijken
Door: Lilian
Mijn bestelling heb ik 24 nov 2009 betaald.Ik heb ondanks op tijd betaald wel een herrinnering gekregen en daarna hun opgebeld. Het is mij geadviseerd brief te schrijven met bewijs dat ik betaald hebt, heb ik gedaan.Vandaag 29/01 2010 krijg ik aanmaning van de incasso afdeling, dat klopt helemaal niet........ik maak er werk van
Door: jan kuiper
het is huilen met bon prix
twee keer aanmanningen dreigen
heb een keer via post alles opgestuurd dat het betaald is maar gaat gewoon door
telefonisch niet bereikbaar minstens 40 minuten in de wacht gestaan daarna maar weggedrukt
bon prix nooit meer
ik verdenk ze ervan dat ze expres dreigbrieven versturen een op de ..... betaald wel zullen ze wel denken
geen enkele reactie ontvangen van bon prix of je nu gegevens opstuurt of e-maild
jan kuiper
roden
Door: mevr van zwaag
vreselijk bonprix , ben al sinds januari bezig om mijn 244 euro terug te krijgen, waaaaardeloos
Door: Corrie
Heb ook problemen met Bonprix. Na bestelling van 4 producten en terugsturen van 2 ervan, heb ik netjes en op tijd betaald. Krijg van Bonprix sowieso niet een nieuwe saldo overzicht (zoals wehkamp) waar dus de geretourneerde produkten staan. En een herinnering dat ik niet betaald heb. Heb ze opgebeld en werd wel netjes te woord gestaan. Ook de papieren opgestuurd wanneer ik betaald heb, maar kreeg toch weer een maand later weer een herinnering. Weer gebeld en medewerkster wist dus niets van de opgestuurde brief, van haar kreeg ik dus te horen dat alles naar Frankrijk gaat. Ook via email de klacht opgestuurd maar kreeg net bericht dat ik deze email adres niet langer beschikbaar is. Maar als ik zo lees wat anderen met Bonprix meemaken met de herinneringen dan staan mij nog heel wat te wachten. Het was de eerste keer dat ik bij Bonprix had bestelt maar dat is ook de allerlaatste keer.
Door: engel
de klantenservice is slecht
problemen over rekeningen worden niet opgelost
als men een brief schrijft komt er niet eens een antwoord
onfatsoenlijk
Door: huyten
ik krijg een aanmaning zonder eerst een herhinning te krijgen bovendien hadden we alles betaald.
reactie was gewoon betalen de 38 euro was opeens door 73 euro geworden.
dus weer een klant kwjt
Door: Sanne
Ook ik heb optijd geld betaald en is uiteindelijk overgedragen aan derden. Dat terwijl ik 2 keer een klacht heb gestuurd met mijn betaal bewijs. Een jaar later is het pas opgelost dankzij het incassobureau. Maar van Bon Prix geen excuses, geen reactie op mijn klachten en alleen maar onvriendelijke helpdesk medewerkers. Ik heb uiteindelijk hebben en houden naar Kassa en Radar gestuurd. Nu maar hopen dat er iets mee gedaan gaat worden. Ik werk zelf voor 1 van de grootste Zorgverzekeraars op de klantenservice. Nooit heb ik zo een klant behandeld als hoe ik zelf nu behandeld ben geworden.
Door: nadine langhorst
Erg slecht niets meer bestellen.
Ik heb 2 maal wat besteld en ook terug gestuurd.
vervolgens krijg ik aanmaningen over te laat betalen terwijl het pakket allang retour is.
Nu kan je weer uren bellen om te vertellen hoe het zit.
Vervolgens een betaling gedaan op 19 mei.
En krijg er incasso op af 34 euro extra kosten.
Leuk bestellen bij bonprix voor mij nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door: M. Beck
Hier nog een ontevreden klant! Krijg een aanmaning met de dreiging dat er een incassobureau op mijn dak wordt gstuurd als ik niet diret betaal. Als ik aan de klantenservice meld dat ik geen herinnering heb gehad, meld zij mij dat dit klopt door een technische fout, maar dat ik wel mooi voor de kosten mag opdraaien.
vervolgen meld ik haar vriendelijk dat ik nog ruim 70euro terug moet krijgen (vanaf dec) en ook dit bevestigt ze. Met de mededeling dat ze mijn bankrekeningnummer niet zouden hebben (had ik al 2x doorgegeven). Nu zegt ze dat ze alles door zal sturen naar de administratie en dat dan alles misschien wel goed gaat komen, maar zekerheid kan/mag/wil ze niet geven. En dit alles met een heerlijk bod-stem-sausje natuurlijk want geiriteerd was madam al na 2 woorden. En het feit dat ik binnen een paar dagen door getuurd kan worden naar een incassobureau laar haar koud, want tja dat zou kunnen gebeuren, maar ik moet maar zelf weten of ik dat risico wil lopen! Niet dus ik betaal wel netjes en zie dan wel hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg!
Door: Gabi
Ik heb het idee dat ik alle slechte ervaringen misschien nog wel kan toppen! Ik wilde dingen gaan bestellen. Bijna alles dat ik leuk vond in mijn maat was uitverkocht. Uiteindelijk heb ik toch nog wat dingetjes kunnen vinden. Ik mocht niet betalen via acceptgiro, omdat ik een nieuwe klant ben. Nou, daar kan ik me nog iets bij indenken. Maar wel lastig, omdat ik sommige dingen dubbel had, omdat ik twijfelde aan de maat en dus sowieso van plan was om dingen terug te sturen. Goed, ik betaal via I-deal en krijg een bevestiging dat de bestelling binnen 7 dagen bezorgd worden. Twee weken later eindelijk mijn bestelling thuis, maar: een keer een andere kleur dan besteld, een keer een andere maat dan besteld, 3 dingen (waarvan 2 dus dubbel besteld ivm de maat) die er anders uitzagen dan op het plaatje en een laatste product vond ik gewoon niet leuk. Ik wil de producten terugsturen. Mensen die hebben meegeteld weten dat ik 8 producten had. Op het retourformulier is enkel de mogelijkheid om 4 dingen in te vullen. Ik heb opgebeld, om na te gaan hoe Bonprix graag ziet dat ik dit doe. Ik trof een vrij onvriendelijke mevrouw die mij vertelde dat het mijn probleem was en ik dan maar een briefje erbij moest doen. Dus ik schrijf een begeleidende brief, waarin ik mij beroep op mijn herroepingsrecht zoals beschreven in de Wet koop op afstand, waarnaar zij ook verwijzen in hun eigen algemene voorwaarden (artikel 7 van de algemene voorwaarden). In dat geval heb ik ook recht op terugbetaling van de al betaalde bestelkosten. Na de bijna maximale termijn van 30 dagen krijg ik mijn geld terug. Maar niet de bestelkosten. Dus ik bellen, waarbij ik een zeeeer onvriendelijke mevrouw tref. Mevrouw beweerde gewoonweg dat ik loog en dat de bestelkosten voor mijn rekening zijn. Na navragen bij haar leidinggevende bleek ik toch ineens gelijk te hebben en zou ze zorgen dat het geld werd teruggestort (10 dagen later dus nog niet gebeurd, zal maar weer eens bellen). Ik heb gevraagd of dit dan nu in hun beleid verandert wordt, omdat ze dus onterecht dat geld behouden van al die klanten. De reactie: "dat is niet uw probleem, ik heb het nu toch aan u uitgelegd?". Nee, ik heb het aan haar uitgelegd, maar goed. Na deze afhandeling heb ik een klacht ingediend bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (NTO), omdat Bonprix daar is aangesloten volgens hun algemene verkoopvoorwaarden (kijk ook naar de kop boven de algemene verkoopvoorwaarden: "een veilig gevoel klant bij bonprix te zijn"). Krijg ik van NTO te horen dat Bonprix helemaal geen lid is van NTO en dat ten onrechte claimt! Nou, dat 'veilige gevoel' waar ze het over hebben is dus echt niet meer dan een gevoel, want ze liegen dat het ze gedrukt staat. Het zijn gewoon oplichters die de boel bedonderen en hun eigen beleid en de wet niet correct uitvoeren. Ik kan iedereen winkelen bij bonprix ten zeerste afraden!
Door: Marijke
Hier bestel ik nooit meer, slechte kwaliteit kleding en de verzendkosten moeten sowieso betaalt worden, dit heb je met de otto, wehkamp en heine nou niet, dus de keus is al snel gemaakt. Nooit meer Bonprix
Door: Ada
Erg slordig om na een half jaar nog steeds geen geld terug te geven waar je al meer keren voor belt en als je dan wacht met betalen van een rekening tot je het wel terug hebt dan verdubbelen ze jou rekening na 3 maanden en over het uitblijven van hun betaling komt geen vergoeding of excuus. Slechte service!
Door: ...
ik heb een paket besteld voor bijna 100 euro dat heb ik meteen betaald via ideal 3 weken na me betelling nofg bgeen pakketje denk ik laat me eens bellen hoe dat zit blijkt dat ik een incasso heb lopen bij bonprix voor een eerdere bestelling (19,80 euro met een incasso koste van 26.06 BELACHELIJK! ) nu moet ik dus eest een bedrag van 46,30 betalen voor dat ik me betaalde paket binnen krijg dit is dus meteen mijn laatste besteling bij bon prix
Door: tiny
Nee, voor mij NOOIT weer. Lees al meer over de betalingen. Nee daar hebben zij geen kaas van gegeten. Dingen bestellen, niet krijgen en dan later nog een mailtje is uitverkocht. Nee dit is mijn bedrijf niet
Door: kitty
Ik ben ervan overtuigd dat er achter bon prix een criminele bende schuilgaat die mensen heel bewust geld afhandig maakt .In mijn geval werd een niet leverbaar artikel op mijn rekening teruggestort, sofar, so good....Bij tweede levering betaald ik onder rembours...Bon prix beweerde echter dat ik niet betaald had..het andere artikel was plotseling 10 euro in prijs omhoog gegaan en ik moest dubbele bestelkosten betalen, maar liefst 10 euro voor twee artikelen..een derdee keer betaalde ik alsnog het eerder niet leverbaar jurkje, voor de derde keer dus,...Nu beweerden ze dat ze het bedrag nooit hadden ontvangen...terwijl het van mijn rekening afgeschreven was!vervolgens krijg ik een incassobureau op mijn dak en dreigen ze met een rechtzaak waarbij alle kosten, inclusief advocaat voor mij zouden zijn....moet je nagaan, we hebben het hier om 1 artikel , waarde 19 euro!!!dit artikel is al drie keer door mij betaald!!Ze gooien bovenop het bedrag dan ook nog een keer 50 euro extra omdat ik niet binnen de gestelde tijd betaald zou hebben.ik neem aan dat hier heel veel mensen intrappen en uit angst betalen...ben benieuwd wie op dit moment op de bahama's zit met een lekkere cocktail...zouden het de mensen van bon prix kunnen zijn die van het geld van arme klanten een leuke villa hebben gekocht???
Door: Mennie
SUPER slechte service!! Voor mij nooit meer.. Bij het leveren van een bestelling bleek dat er een artikel niet meer te leveren was.. Deze zou later volgen, dan denk je ok.. kan gebeuren. Jammer dat je daarvoor zelf moet bellen. Vervolgens wacht ik een maand nog niets! En voor de mooi verrassing moet ik incasso kosten betalen ook!! Ben nu van af FEBRUARI bezig om mijn geld terug te krijgen!! Ow ja, dat shirtje.. tot op heden niet gezien! Achterlijk dit!
Door: rob
Bonprix hoort thuis in: Kassa, Opgelicht, Radar of dergelijk TV programma.!!!
Het zijn gewoon ordinaire oplichters.
Door: Yvonne
Okt. 2010 bestelling gedaan , alles retour gestuurt , de maten niet goed . Nov. aanmaning dat ik nog 13.65 euro moet betalen , waarvan weet ik niet .3 dec. 2de aanmaning , het zou gaan over ´n jas die ik behouden heb maar wel degelijk heb retour gezonden . Hier kan ik me wel heel kwaad over maken , nooit meer Bonprix voor mij !
Door: Bart
Als ik een email stuur naar servicenl@bonprix.nl, krijg ik meteen een automatische mail terug met de mededeling dat ik het contact formulier moet gebruiken: http://www.bonprixservice.de/nl/kontakt.html ,maar die pagina bestaat niet eens! (404 error)
Ik vraag me af hoe zo'n winkel een "thuiswinkel waarborg" kan krijgen. Echt waardeloos.
Door: Ireen
Ook problemen met bonprix. krijg als sinds december rekeningen dat ik nog een broek moet betalen die ik niet in mn bezit heb...aantal keren hierover gebeld maar blijven aanmaningen sturen..gister wederom een aanmaning ontvangen. zojuist gebeld met de klantenservice en ze zou het weer gaan oplossen..wel correct te woord gestaan door deze dame...maar denk niet dat ik nog snel een bestelling zal plaatsen. en de broek die ik wel in mn bezit heb is van zeer slechte kwaliteit
Door: Rura
Ook ik heb problemen met Bonprix, na ong 2 maanden moet ik nog steeds 243,- euro retour krijgen maar ik begin de indruk te krijgen dat ik naar mijn geld kan fluiten. Ik heb ook al te horen gekregen dat mijn geld was overgeboekt maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Denk er nu over mijn rechtsbijstand verzekering in te gaan schakelen. Waarschijnlijk wordt het nu dus na de dure telefoontjes ook een aangetekende brief sturen. Bonprix mag kosten op haar klanten verhalen…..mag ik deze kosten dan ook bij Bonprix vorderen?
Ik lees meerdere postings waarin mensen opperen klachten te bundelen dus laten we dat doen aub.
Ik heb net een e-mail account aangemaakt waar je het probleem naar toe kan sturen. Graag je probleem omschrijven en hoe lang de kwestie al duurt. Wanneer er genoeg serieuze klachten op dit adres binnenkomen zal ik deze doorgeven aan de diverse tv programma’s en uitzoeken wat we gezamenlijk kunnen doen.
Ik ga geen mails beantwoorden maar puur alles verzamelen zodat we onze positie kunnen versterken.
Het volgende e-mailadres heb ik hiervoor aangemaakt:
bonprixklachten@live.nl
Verdere suggesties of hulp zijn van harte welkom!
(mocht ik ergens in strijd handelen met geldende regels op deze site dan is dat zonder kwade intentie )
Door: Silke
Bonprix is een oplichting bedrijf ik heb voor een zwempak besteld die is goed aangekomen het is wel van ideal en van de creditcard hetzelfde bedrag afgeschreven NOOIT MEER BESTEL Ik BIJ BONPRIX
Door: R. Bouma
Blij dat ik niet de enige klant ben die ontevreden is over de klantenservice. Ik krijg een herinnering over een retourzending, want ja 3x iets achter elkaar bestellen is wel wat veel van het goede! Dat kunnen ze niet aan bij Bonprix, degene die de betalingen moet verwerken tenminste niet!! Blijkbaar kunnen ze wel zien aan de retourbon dat je iets opnieuw wilt bestellen maar ze kunnen niet zien of je inmiddels je andere facturen al hebt betaald. Vreemd!!! Mag ik nu nog even de bestelkosten betalen van iets wat ik verdorie retour stuur. Je moet blijkbaar aan de telefoon niet je irritatie laten blijkbaar want dan wordt je snel afgekapt "met mevrouw het is wel duidelijk nu" dus niet!! Zoals ik ook bij andere verhalen lees Wehkamp, Otto, Neckermann etc. nooit geen problemen mee gehad en ze blijven vriendelijk. Daar kunnen de medewerksters van Bonprix nog wat van leren. Trouwens de maten moeten ze ook eens aanpassen, je kunt soms gevoeglijk wel 1 of 2 maten groter bestellen ook daarvoor complimenten voor de andere postorderbedrijven. Zal snel mijn € 5,00 bezorgkosten overmaken anders krijg ik weer een aanmaning!!
Vraag mij af of ze trouwens al deze op en aanmerkingen ook serieus nemen. Kassa hier we come!!
Door: jose
heb wat bestel bij Bonprix, ruilen kon niet, was uitverkocht, kan gebeuren, mag verzendkosten wel betalen. echt slecht!!!!!!!
Nooit meer iets van Bonprix!!!!!!!!
Door: Marijke.
Voor mij geen Bon prix meer. Meestal past het niet en dan moet je toch de kosten betalen als je het terug stuurdBelachelijk en snel verdiend..Schrijf mij maar uit, want de keuze is snel gemaakt.Bij Whekamp geen kosten als je retouneert.
Door: Mw. Ernest
Helaas viel het bestelde tegen, dus alles retour. dat werkt prima. Krijg ik later een herinnering voor de portokosten, die moet je gewoon betalen. Dat is bij andere postorderbedrijven gelukkig anders. Mij zien jullie niet meer, helaas pindakaas!
Door: francis timmers
Ook ik had een probleem met Bonprix. Ik had wat dingen retour gestuurd die ik al via i-deal had betaald. Er werd via de mail steeds beloofd dat het terug betaald zou worden maar er werd niks terug betaald. Na een maand was ik het zat en heb ik een klacht ingediend bij het waarborgfonds thuiswinkels, na 7 dagen werd er eindelijk betaald. Ze verontschuldigde zich met de reden; normaal word er binnen 7 dagen automatisch terug betaald. Ik heb de indruk dat ze niet echt de intensie hadden om het geld terug te storten. Als ik geen klacht had ingediend had ik nu nog steeds geen geld terug gezien. Dus mensen mijn advies; betaal alleen via een accept-giro en dien een klacht in bij waarborgfonds thuiswinkels als je de indruk hebt dat ze je niet serieus nemen.
Door: B.W. Lentin
2 x retourzending gedaan en ruilbon ingesloten. 2x geen enkele reactie/product ontvangen. Geld weg!? Krijg ook geen reactie op mij brief naar antwoordummer inzake een oplossing. Waardeloze services en lijkt op post/retouren niet worden ontvangen/behandeld. Voor mij geen Bonprix meer...
Bianca
Door: Marian Schulpen
Vandaag ontving ik een herinnering voor een betaling die ik niet gedaan zou hebben, echter van de hele bestelling die ik in mei j.l. gedaan heb, heb ik maar 2 artikelen mogen ontvangen! Het bedrag voor deze artikelen is al op 30 mei van mijn rekening afgeschreven!!!! Dit vind ik zeer vervelend, waar zijn alle artikelen die ik destijds besteld heb????
Door: Marian Schulpen
Vandaag ontving ik een herinnering voor een betaling die ik niet gedaan zou hebben, echter van de hele bestelling die ik in mei j.l. gedaan heb, heb ik maar 2 artikelen mogen ontvangen! Het bedrag voor deze artikelen is al op 30 mei van mijn rekening afgeschreven!!!! Dit vind ik zeer vervelend, waar zijn alle artikelen die ik destijds besteld heb????